אישה ונער בכסא גלגלים
אישה ונער בכסא גלגלים

אביזרים לנכים

אביזרים לנכים – מוגבלות זה רק בגוף
חברת שיקומית שמה לעצמה למטרה לשווק אביזרים לנכים שיאפשרו לרבים שיפור משמעותי ומיידי באיכות חייהם. מאחורי חזון זה עומדת גישה שיקומית מקצועית שמטרתה פירוק המשוואה הקיימת עד היום לפיה להיות נכה משמעו, פעמים רבות מדיי, להיות תלוי באחרים ובהחלטות בירוקרטיות שיבטיחו, למשל, בנייה המאפשרת נגישות וגישה לנכים (נסו פעם להגיע למרכזים ציבוריים שאין בהם מעלית כשאתם יושבים על כיסא גלגלים או נעזרים בהליכון ותבינו היטב במה מדובר).

חברת שיקומית מציעה לציבור מגוון אביזרים לנכים שמשתמשיהם יכולים להיעזר בהם בדרכם לרכוש עצמאות רבה יותר ולצבור עוד ועוד תחומי חיים בהם הם אינם תלויים או תלויים פחות באחרים. כל אחד ומצבו האישי, כל אחד ומטרות ההתקדמות המיידיות שלו.

אביזרי נכים בשיווק חברת שיקומית – קטגוריות עיקריות
תחום ייצור ושיווק אביזרים לנכים הוא תחום ענק בשל סוגי הנכות השונים והצורך להתאים לכל משתמש מכשיר ייעודי שיסייע לו במצבו הפרטי. חברת שיקומית עושה ניסיון להציע מגוון רחב של מוצרים, תוך התמקדות במספר קבוצות אביזרים לנכים:

• מסייעי ומעודדי התניידות במרחב הפרטי והציבורי – כסאות גלגלים, הליכונים, טיולונים, רולטורים, מנופים ואופנים
• אביזרים לנכים שמטרתם נוחות ושירות בבית – עמידונים, מערכות הושבה, כסאות רחצה ושירותים, שולחנות וכריות
• מערכות מדמות מציאות – ממערכות הדמיית מציאות אינטראקטיביות לתרגול יכולות והתנסות אישית ועד בניית והרכבת חדרי "סנוזלן". חדרי הסנוזלן הם יחידות ייעודיות הנבנות בבית הלקוח וכוללות ציוד חדשני המבוסס על אמצעי גרייה ויזואליים ייחודיים, המאפשר חקר והיכרות של הסביבה לצד גירוי חושי. המדובר בדור החדש של אביזרים לנכים, המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות ומפותחים בהתאם לגישות טיפוליות המעודדות הנחייה של המטופלים לתרגול יכולות שונות בהתאם לרצונותיהם וקצב התקדמותם האישי.

אביזרים לנכים, על פי גישת חברת שיקומית, הם לא רק חפצים שנעשה בהם שימוש פיזי מסוים. הם דלת וצוהר כניסה למי מלקוחותיה שזקוק להם כדי להיות מסוגל לעשות את הצעד הראשון ולהתקבל בחברה כשווה בין שווים. הם מוצרים איכותיים וחכמים שנועדו לשיפור איכות חיים של מי שזקוק להם ובשל כך מושקעת בהם כל ההבנה, ההזדהות, התמיכה והעידוד שיכולים לסייע בדרך. הם אומנם אביזרים לנכים אך בעיקר אביזרים לחיים טובים יותר.

דילוג לתוכן